söndag 8 maj 2011

Panikbeställning

Hjälp vilken tur att jag nattsurfade lite. Upptäckte att "Tre systrar" odlandet jag vill göra kräver mycket fler frön än vad jag skaffat hittills. Ungefär fyra gånger så mycket närmare bestämt. Så iväg med en beställning från Runåberg innan John Blund hinner slå sig ned. Köpte även luktärter att ha i min blombädd nr 2 så blir jorden näringsrik till nästa år.
 
ArtNr Produkt Enhet Antal Pris Subtotal
3435Sommarsquash Dark Fog, ekofröPortion25;-50;-
3690Pumpa Rouge vif de Etampes, ekofröPortion25;-25;-
8965Bondböna Masterpiece Green LongpodPortion25;-75;-
3060Majs Golden Bantam, ekofröPortion25;-75;-
600Luktärt Early Multiflora GiganteaPortion25;-25;-


Nu MÅSTE jag lägga mig.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag sökte efter mer information om Föreningen Skarpnäcks Fritidsträdgårdar och hittade hit. Jag är ny medlem sedan igår och har lott 72. Kom gärna på besök någon dag om du ser mig svettas med allt grävande!

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Välkommen Mia säger jag som är nästan lika ny i gemet. Ska leta upp din lott och hoppas att se dig där. Kom gärna förbi 125:an om du har lust. Lycka till!

    SvaraRadera